2018. május 1., kedd

Kezdődik!

Nem is olyan régen volt egy nagy elhatározásom, hogy akkor innentől kezdve máshogy, jobban és leginkább kevesebbet. Ez a három dolog mindenre vonatkozott, a sportra, az odafigyelésre és az evésre legjobban. Lényegében sikerült: az evést jobban, a sportot leginkább kevesebbet az odafigyelést meg egészen máshogy csináltam.

Olyan ember vagyok, aki azonnal akar mindent. Úgy értem tényleg. Ha nem tudok valamit megcsinálni abban a percben, ahogy kitaláltam, inkább hagyom a picsába. Így fordulhatott elő az, hogy amikor Attila és én kitaláltuk, hogy lefogyunk, és róla nagyjából két másodperc alatt ment le húsz kiló, rólam pedig semmi sem, arra gondoltam "Oké, ezt így kell elfogadni, te leszel a kövér csaj, aki két dolgot szeret, a kólát és a pizzát. és nézhetnél ki százszor szarabbul is, de azért egész jó bőr vagy."

Szerintem tényleg egész jó bőr vagyok amúgy. Ha nem nézzük, hogy a seggemen egy egész narancsliget lakik, a combjaim csíkosabbak, mint egy zebra, meg ha arról sem veszünk tudomást, hogy a térdeim lassan beszélni tudnának. De azt hiszem, a legfontosabb az, hogy egész jó csaj is lehetnék, ha nem utálnám a testemet, és a felszedett 30 kiló pluszt, amit négy év alatt sikerült visszaszednem. Szóval most TÉNYLEG elhatározásra jutottam, és tökéletesen jött Buzz vállalása, amibe én is beszállok:


Magamért és az Élmény Tár Tanodáért lefogyok 13 kilót szeptember végéig. Az első cél, hogy 90 000 forintot gyűjtsünk egy fűnyíróra, mert lassan nem látszanak ki a kölykök fűből!
Számlaszám:
Élménylelő Ifjúsági Egyesület
Bóly és Vidéke Takarékszövetkezet
50100112-12103076

Kérlek Titeket, hogy segítsetek Buzznak, meg a gyerekeknek, és szurkoljatok nekem, hogy legyen erőm, mert kicsi vagyok, gyenge és dagi :(



Nincsenek megjegyzések: